Service

Uw klantenzone

Voor onze klanten gaan we steeds tot het uiterste. Ook na verkoop, garanderen we een uitstekende service. We hebben een klantenportaal waar elke klant terecht kan en een handig overzicht heeft van alle diensten en eventuele tickets. Heeft u een nieuw issue? Dan maakt u ook in deze klantenzone een ticket aan. Op die manier verschijnt deze direct in ons systeem en kunnen we u snel helpen.

> Mijn klantenzone

SOORTEN SERVICE

Preventief onderhoud
Om uw installaties langdurig en optimaal te laten functioneren zijn wij van mening dat een jaarlijkse controle belangrijk is. Hiervoor brengen we u een aantal maal per jaar een onderhoudsbezoek d.m.v. een preventieve interventie. Wij geven hierbij voorrang bij het inplannen en uitvoeren van uw interventie. U geniet bovendien van een korting op werkuren en verplaatsing.

Omnium onderhoud
Bied uzelf en uw bezoekers een maximaal comfort met onze omnium onderhoudsdienst. Het Omnium onderhoud omvat bovenop een preventief onderhoud eveneens de vervanging van onderdelen door gebrekkige werking alsook de verplaatsing en werkuren voor alle interventies.

Service Level Agreement
Elk onderhoudscontract kan uitgebreid worden met een Service Level Agreement (SLA) en een Software Maintenance Agreement (SMA).

Helpdesk
De helpdesk is bereikbaar tijdens de kantooruren.
Mail ons op support@checkmade.be

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te bedienen. Uiteraard krijgen klanten met een onderhoudscontract voorrang.
Heeft u nog geen onderhoudscontract, maar wil u ook genieten van onze snelle service?
Neem contact op en we helpen u graag verder.