Mediahuis – Toegangscontrole

Mediahuis investeert in relevante mediamerken en benut hun potentieel optimaal. Mediahuis is bij het publiek gekend voor o.a. De Standaard, Het Nieuwsblad, De Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg.

 

Toegangscontrole en werktijdregistratie

Checkmade werkte samen met Mediahuis om de toegangscontrole van bezoekers en de werktijdregistratie van het personeel in goede banen te leiden.

Elke bezoeker krijgt aan de receptie een dag-badge waarmee die toegang verleent tot het gebouw. In totaal beheert Checkmade een 60-tal deuren in het gebouw. Bij het uitrijden van de parking is er een badgeslikker die de badges elke dag verzamelt.

 

Overtuigd? Plan meteen een gesprek met ons in!

Vul vrijblijvend onderstaand formulier in en laat ons weten welke jouw uitdagingen zijn. Wij contacteren u om een kennismakingsgesprek in te plannen of om uw vragen te beantwoorden.

    “The entrance strategy is actually more important than the exit strategy.”
    Edward Lampert